IBN
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
Descărcări 5
Ultima descărcare din IBN:
2018-01-06 15:55
Vizualizări 228
Vizitatori unici 25
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1-2 / 2014 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sistemul şcolar versus autonomie şi libertatea copiilor

Pag. 67-73

Ţapu Grigore1, Gordila Natalia2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Direcţia Municipala pentru Protecţia Drepturilor Copilului
 
Disponibil în IBN: 18 August, 2015

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rezumat

În articolul de faţă este abordată mult reclamata problemă a autonomiei şi libertăţii copiilor. Iar conservarea acestei probleme şi, ca urmare, privarea copiilor de autonomie şi libertate se datorează caracterului sistemului şcolar contemporan.

The issue of this article is a well nown problem - the autonomy and freedom of children. And preserving this problem and thus depriving children of autonomy and freedom, occurs due systemic character of modern school.

Cuvinte-cheie autonomie, libertate, control, autoexprimare, toleranţa, tact, sistem şcolar, control social, disciplină.