Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1791 121 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 20:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8+37.015.3 (10) |
Psychology (3368) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3901) |
SM ISO690:2012 OTOMEGA, Iulia-Mihaela. Implicaţii ale anxietăţii sociale în reuşita şcolară la adolescenţi. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2014, nr. 1-2, pp. 3-9. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2 / 2014 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8+37.015.3 | ||||||
Pag. 3-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fenomenul anxietăţii sociale în rândul adolescenţilor contemporani, este frecvent întâlnit, dar deseori ascuns sub cortina interpretării comportamentului elevilor ca fiind unul de natură indiferentă, nonşalantă sau incapabilă. Relaţia dintre anxietatea socială şi reuşita şcolară este una puternic manifestată în mediul şcolar, acolo unde elevii se confruntă cu prezentări orale, evaluări constante, lucrul în grupuri/echipe etc., cu alte cuvinte situaţii şi evenimente sociale declanşatoare de anxietate. Considerăm, de altfel, că atenţia c adrului didactic ar trebui sporită asupra cauzelor comportamentelor şi manifestărilor elevilor, nu doar asupra efectelor acestora, prin urmare am considerat primordial să surprindem în prezenta lucrare anumite aspecte ale anxietăţii sociale, dar şi ale reuşitei şcolare, creând astfel o legătură evidentă între cele două fenomene. |
||||||
Cuvinte-cheie anxietate, elev, cadre didactice, adaptare şcolară, anxietate socială, reuşită şcolară. |
||||||
|