Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1719 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-23 12:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.136 (76) |
Education (14306) |
SM ISO690:2012 ANDRIŢCHI, Viorica, GALEMBA, Stela. Repere metodologice ale managementului motivării cadrelor didactice. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2015, nr. 1-2, pp. 19-28. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2 / 2015 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.136 | ||||||
Pag. 19-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema managementului motivării cadrelor didactice, accentuând oportunitatea aplicării unor acţiuni strategice şi operaţionale în acest domeniu. Se menţionează necesitatea este oportun de a identifica mecanismele care să poată
motiva cadrul didactic la un efort persistent de a realiza un proces educaţional de calitate. Se trec în revistă unele metode, sugestii, cerinţe pentru motivarea cadrelor didactice. În contextul eficacităţii procesului de motivare, se argumentează importanţa dezvoltării sistemului de valori al cadrelor didactice, monitorizării stării de bine în instituţia şcolară şi se deduc recomandări relevante în acest context. |
||||||
Cuvinte-cheie motivare, valori, performanţă, stare de bine., managementul motivării, grad de motivaţie |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Andriţchi, V.I.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Galemba, S.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Repere metodologice ale managementului motivării cadrelor didactice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2502</relatedIdentifier> <subjects> <subject>motivare</subject> <subject>managementul motivării</subject> <subject>grad de motivaţie</subject> <subject>valori</subject> <subject>performanţă</subject> <subject>stare de bine.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>371.136</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015-03-02</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Articolul abordează problema managementului motivării cadrelor didactice, accentuând oportunitatea aplicării unor acţiuni strategice şi operaţionale în acest domeniu. Se menţionează necesitatea este oportun de a identifica mecanismele care să poată motiva cadrul didactic la un efort persistent de a realiza un proces educaţional de calitate. Se trec în revistă unele metode, sugestii, cerinţe pentru motivarea cadrelor didactice. În contextul eficacităţii procesului de motivare, se argumentează importanţa dezvoltării sistemului de valori al cadrelor didactice, monitorizării stării de bine în instituţia şcolară şi se deduc recomandări relevante în acest context.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The article addresses the issue of teacher motivation management, outlining the timeliness of strategic and operational actions in this field. It shows that it is appropriate to identify mechanisms that could motivate the teacher to make a persistent effort in order to achieve a quality educational process. It reviews some methods, suggestions, requirements for human resources motivation. In the context of the motivation process effectiveness, the development of the teachers values are identified as an opportunity. In this regard, a number of relevant recommendations for teacher motivation is deduced.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>