Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1497 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-20 20:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.762:37.013.42 (2) |
Psychology (3396) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Mecanisme ale intervenţiei în contextul asistenţei psihologice în caz de tulburări emoţionale la copiii cu dizabilităţi. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2015, nr. 1-2, pp. 66-73. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2 / 2015 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.762:37.013.42 | ||||||
Pag. 66-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Soluţionarea problemelor emoţionale la copiii de vârstă preşcolară cu dizabilităţi necesită o asistenţă psihologică calificată, bazată pe legităţile de dezvoltare a copilului în condiţii normale, pe mecanisme ce stau la baza apariţiei emoţiilor şi mecanisme ale intervenţiei psihologice. În acest articol sunt descrise unele mecanisme ale intervenţiei psihologice în caz de tulburări emoţionale la copiii cu dizabilităţi. |
||||||
Cuvinte-cheie mecanisme, asistenţă psihologică, tulburări emoţionale, copii cu dizabilităţi, intervenţie psihologică. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Cucer, A.V.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Mecanisme ale intervenţiei în contextul asistenţei psihologice în caz de tulburări emoţionale la copiii cu dizabilităţi</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2502</relatedIdentifier> <subjects> <subject>mecanisme</subject> <subject>asistenţă psihologică</subject> <subject>tulburări emoţionale</subject> <subject>copii cu dizabilităţi</subject> <subject>intervenţie psihologică.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.762:37.013.42</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015-03-02</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Soluţionarea problemelor emoţionale la copiii de vârstă preşcolară cu dizabilităţi necesită o asistenţă psihologică calificată, bazată pe legităţile de dezvoltare a copilului în condiţii normale, pe mecanisme ce stau la baza apariţiei emoţiilor şi mecanisme ale intervenţiei psihologice. În acest articol sunt descrise unele mecanisme ale intervenţiei psihologice în caz de tulburări emoţionale la copiii cu dizabilităţi.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The solving of problems of children with disabilities requires a qualified psychological assistance, based on the rules of normal child’s development, on the mechanisms underlying the emergence of emotions and the mechanisms of intervention in the context of psychological assistance. This paper describes the mechanisms of intervention in the context of psychological assistance in case of emotional disorders of children with disabilities.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>