Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1774 126 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 13:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9:37.015.3 (8) |
Psychology (3388) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3925) |
SM ISO690:2012 OTOMEGA, Iulia-Mihaela. Efectul fenomenului de anxietate socială asupra reuşitei şcolare la adolescenţi. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2015, nr. 1-2, pp. 11-18. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2 / 2015 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9:37.015.3 | ||||||
Pag. 11-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente, fenomenul anxietăţii sociale este des întâlnit la adolescenţi şi totuşi, este un fenomen destul de precar studiat în literatura de specialitate autohtonă. Acest fenomen, în mediul şcolar, are un impact negativ de a diminua interesul pentru
activităţile şcolare, reieşit din mediile obţinute la examenul de bacalaureat. În acest studiu ne-am propus să studiem, atât la nivel teoretic, cât şi practic impactul anxietăţii sociale asupra reuşitei şcolare la elevi. Am examinat frecvenţa prin care anxietatea
socială este unul din factorii primordiali ai eşecului şcolar, şi am evidenţiat impactul negativ al anxietăţii sociale asupra adolescenţilor. |
||||||
Cuvinte-cheie anxietate socială, reuşită şcolară, adolescenți. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Otomega, I.</creatorName> <affiliation>Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi , România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Efectul fenomenului de anxietate socială asupra reuşitei şcolare la adolescenţi</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2502</relatedIdentifier> <subjects> <subject>anxietate socială</subject> <subject>reuşită şcolară</subject> <subject>adolescenți.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.9:37.015.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015-03-02</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Actualmente, fenomenul anxietăţii sociale este des întâlnit la adolescenţi şi totuşi, este un fenomen destul de precar studiat în literatura de specialitate autohtonă. Acest fenomen, în mediul şcolar, are un impact negativ de a diminua interesul pentru activităţile şcolare, reieşit din mediile obţinute la examenul de bacalaureat. În acest studiu ne-am propus să studiem, atât la nivel teoretic, cât şi practic impactul anxietăţii sociale asupra reuşitei şcolare la elevi. Am examinat frecvenţa prin care anxietatea socială este unul din factorii primordiali ai eşecului şcolar, şi am evidenţiat impactul negativ al anxietăţii sociale asupra adolescenţilor.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Currently, social anxiety phenomenon is progressively more common in young teens, and yet is a phenomenon quite precarious local studied literature. Thus, increasingly observing this phenomenon in schools, correlated with youth tend to diminish interest in school activities, resulted from the grades obtained at the baccalaureate exam in the past years, we proposed in this paper to study at both the theoretical and practical social anxiety influence on the school success of pupils in secondary education. Thus, in this research we want to study the frequency by which social anxiety is one of the primary factors of school failure on the one hand, and to highlight the spread of the phenomenon of social anxiety on the population of school adolescents.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>