Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
974 58 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 07:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.09:005.73 (2) |
Organization of instruction (533) |
Organizational management (OM) (145) |
SM ISO690:2012 GUZGAN, Valentin. Cultura organizaţională şi modalităţi de expresie a acesteia în şcoli. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 89-92. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.09:005.73 | ||||||
Pag. 89-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cultura organizaţională în abordarea sa managerială ar putea fi accesată în funcţie de tipurile de şcoli raportate la
nivelurile de eficienţă şi la mijloacele de exprimare a acestora. Şcolile ar putea fi clasificate ca urmare a modului în care
acestea afectează direct nivelul de implicare continuă a şcolii în activitatea socială raportat la performanţele lor, precum
şi în ceea ce priveşte densitatea elementelor culturii organizaţionale. Există diferite criterii de lucru în şcolile stagnante,
şcolile dinamice, care sunt în căutare sau „în progres”, şi combinarea acestora. Dorim identificarea a cel puţin patru
forme de exprimare a culturii şcolare, a cărei gestionare se reduce, în cele din urmă, la un anumit nivel situat în intervalul
evaluat din şcoală ineficientă la una eficientă. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura organizaţională, eficienţă, ineficienţă, şcoli stagnante, dinamice, „în căutare”, „în promenadă”, cultură de colaborare, colegialitate, comportament., individualism, balcanism |
||||||
|