Fundamentări teoretice privind educaţia permanentă
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
877 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 07:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7.01 (9)
Education and training out of school. Further education (211)
SM ISO690:2012
MALDUR, Inga. Fundamentări teoretice privind educaţia permanentă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 71-76. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Fundamentări teoretice privind educaţia permanentă
CZU: 374.7.01

Pag. 71-76

Maldur Inga
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 august 2015


Rezumat

În articol este abordată problema privind educaţia permanentă ce reprezintă o acţiune continuă, durabilă, care joacă un rol deosebit în viaţa individului. Educaţia permanentă reprezintă un răspuns la provocările determinate de transformările rapide din lumea contemporană. Actualele mutaţii ale civilizaţiei se caracterizează prin intelectualizarea câmpului muncii, explozia cunoştinţelor şi printr-o schimbare permanentă a tuturor aspectelor culturii.

This article addressed the issue of lifelong learning, accepting the term "lifelong learning" plays an important role in the life of the individual, representing a continuous action, sustainable. Lifelong learning is a response to the challenges posed by rapid changes in the contemporary world. The current civilization is characterized by mutations in the labor field intellectualization, the explosion of knowledge and permanent change all aspects of culture.

Cuvinte-cheie
educaţie permanentă, formare continuă, învăţare pe parcursul vieţii, educaţia adulţilor, instruire,

formarea adulţilor, lifewide learning.