Postmodernitatea în educație
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1014 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-20 13:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.2 (72)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3882)
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Postmodernitatea în educație. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 3-7. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Postmodernitatea în educație
CZU: 37.013.2

Pag. 3-7

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 august 2015


Rezumat

În articol este abordată problema postmodernităţii în educaţie în contextul priorităţii laturii umane a educaţiei, lansării paradigmei curriculumului, promovării interdisciplinarităţii şi transdisciplinarităţii, redimensionării finalităţilor educaţiei, având competenţe ca un nou cadru de referinţă. Totodată, sunt analizate şi alte caracteristici ale postmodernităţii în educaţie din perspective filosofică, psihologică şi pedagogică.

In this article is approached the issue of postmodernity in education in the context of human side of education precedence, curriculum paradigm launch, promotion of interdisciplinarity and transdisciplinarity, resizing the aims of education, with competences as a new frame of reference. Yet there are analyzed other characteristics of postmodernity in education from the philosophical, psychological and pedagogical perspectives.

Cuvinte-cheie
modernitate, postmodernitate, paradigmă, paradigma curriculumului, inter- şi transdisciplinaritate, globalizare, umanizare, competențe,

centrare pe elev/student.