Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
909 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-09-12 12:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.22(478) (7) |
Higher education. Universities. Academic study (2565) |
SM ISO690:2012 FEURAŞ, Eugenia. Eficienţa experimentului asem privind funcţionarea şcolii doctorale . In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2015, nr. 2(37), pp. 141-145. ISSN 1857-0461. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | ||||||
Numărul 2(37) / 2015 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.22(478) | ||||||
Pag. 141-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rezultatele experimentului care a testat organizarea şi funcţionarea Scolii Doctorale
a ASEM, demarat acum trei ani. Acestea reflectă evoluţia competenţelor doctoranzilor, satisfacţia pe care şi-au găsit-o
la cursurile obligatorii şi opţionale, opiniile lor despre modul în care îşi onorează angajamentele contractuale asumate
atât ei, cât şi conducătorii de doctorat, intensitatea muncii şi mobilitatea pe care o dovedesc pe plan internaţional etc.
Măsurătorile sondajului denotă eficienţa sporită a studiilor de doctorat, organizate în limitele cadrului normativ existent. |
||||||
Cuvinte-cheie şcoala doctorală, studii de doctorat, competențe, nivelul de satisfacţie, rezultatele chestionării. |
||||||
|