Evoluţia modalităţilor de abordare a calităţii produselor şi serviciilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1040 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 10:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.6:338.518 (2)
Quality management. Total quality management (TQM) (139)
Prices. Price formation. Costs (108)
SM ISO690:2012
PERCIUN, Rodica, VOICU, Ovidiu. Evoluţia modalităţilor de abordare a calităţii produselor şi serviciilor. In: Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice, 2014, nr. 2, pp. 71-75. ISSN 1857-3630.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630

Evoluţia modalităţilor de abordare a calităţii produselor şi serviciilor
CZU: 005.6:338.518
JEL: M1, I 0, L15, L23

Pag. 71-75

Perciun Rodica, Voicu Ovidiu
 
Institutul Naţional de Cercetări Economice al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2015


Rezumat

În prezent, Directivele Uniunii Europene incluse în „Noua abordare” au determinat dezvoltarea considerabilă a activităţilor de standardizare şi a celor de evaluare a conformităţii în statele membre ale Uniunii Europene. Au apărut numeroase noi standarde europene contribuind la transparenţa şi facilitarea fluxurilor comerciale, dar şi la reducerea activităţilor de standardizare naţională. S-au dezvoltat mai ales organismele de certificare a sistemelor de management al calităţii şi s-au îmbunătăţit substanţial serviciile prestate de organismele de certificare. În acest articol autor relatează despre evoluţia modalităţilor de abordare a calităţii produselor şi serviciilor.

Cuvinte-cheie
Calitatea produselor, strategii de produs,

Managementul calităţii