Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1040 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 10:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:338.518 (2) |
Quality management. Total quality management (TQM) (139) |
Prices. Price formation. Costs (108) |
SM ISO690:2012 PERCIUN, Rodica, VOICU, Ovidiu. Evoluţia modalităţilor de abordare a calităţii produselor şi serviciilor. In: Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice, 2014, nr. 2, pp. 71-75. ISSN 1857-3630. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.6:338.518 | ||||||
JEL: M1, I 0, L15, L23 | ||||||
Pag. 71-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, Directivele Uniunii Europene incluse în „Noua abordare” au determinat dezvoltarea considerabilă a activităţilor de standardizare şi a celor de evaluare a conformităţii în statele membre ale Uniunii Europene. Au apărut numeroase noi standarde europene contribuind la transparenţa şi facilitarea fluxurilor comerciale, dar şi la reducerea activităţilor de standardizare naţională. S-au dezvoltat mai ales organismele de certificare a sistemelor de management al calităţii şi s-au îmbunătăţit substanţial serviciile prestate de organismele de certificare. În acest articol autor relatează despre evoluţia modalităţilor de abordare a calităţii produselor şi serviciilor. |
||||||
Cuvinte-cheie Calitatea produselor, strategii de produs, Managementul calităţii |
||||||
|