Opţiunea aplicării strategiilor manageriale de creştere organizaţională prin configurare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1251 18
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-22 22:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.21 (92)
Management agents. Mechanisms. Measures (100)
SM ISO690:2012
CHIRINCIUC, Iurie. Opţiunea aplicării strategiilor manageriale de creştere organizaţională prin configurare. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 3, pp. 146-152. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1857-4130

Opţiunea aplicării strategiilor manageriale de creştere organizaţională prin configurare
CZU: 005.21
JEL: M10, M12, M2, M21, M29

Pag. 146-152

Chirinciuc Iurie
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2015


Rezumat

Configurarea afacerilor este direcţie nouă şi complexă a managementului strategic contemporan. În contextul teoriilor manageriale organizaţionale, prin configurarea afacerilor se are în vedere setul de strategiilor aplicate pentru o adaptare cât mai convenabilă a acestora la condiţiile dinamice ale mediului de activitate. În articolul dat autorul abordează impactul configuraţiei actuale a mediului de afaceri asupra opţiunilor strategice de dezvoltare organizaţională aplicând conceptul de management strategic configurativ (MSC).

Business configuration is a new and complex direction of the contemporary strategic management. In the context of theories of organizational management, business configuration represents a set of applied strategies for a more convenient adaptation of them in terms of dynamic conditions of business environment. In the article the author deals with the impact given to the current configuration of business on strategic options for organizational development applying the concept of configurative strategic management (CSM).

Cuvinte-cheie
economie intelectuală, arhetip managerial, opţiune strategică, creştere organizaţională,

strategie, management strategic