Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1348 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 21:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4187) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845) |
SM ISO690:2012 CIOBAN, Mitrofan, LUPU, Ilie, SALI, Larisa. Educaţia de performanţă: Contexte. Obiective.
strategii. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2014, nr. 4(35), pp. 43-51. ISSN 1857-0461. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | |||||
Numărul 4(35) / 2014 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | |||||
|
|||||
CZU: 37.01 | |||||
Pag. 43-51 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articol sunt analizate concepte pedagogice referitoare la abordarea diferenţiată şi individualizată a procesului educaţional în scopul obţinerii performanţelor. Este refl ectată evoluţia acestor
concepte în aspect istoric prin prisma contextelor actuale din sistemul educaţional autohton. Sunt formulate unele concluzii şi recomandări privind susţinerea disciplinelor din domeniile Ştiinţe exacte şi Ştiinţe ale naturii la toate treptele şi nivelurile de învăţământ. Se argumentează necesitatea formării profesionale
iniţiale a cadrelor didactice pentru activitatea cu elevii capabili de performanţe înalte. |
|||||
Cuvinte-cheie educaţie, performanţe academice, elevi dotaţi şi supradotaţi, inteligenţă. |
|||||
|