Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
991 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-01-27 18:59 |
SM ISO690:2012 РАКУ, Жанна. Психологические аспекты диагностики
особенностей социализации дошкольника . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2014, nr. 35, pp. 84-90. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||||
Numărul 35 / 2014 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 84-90 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Articolul este dedicat descrierii particularităţilor procesului de socializare a preşcolarului. Sunt analizate componentele şi caracteristicile „includerii” copilului în societate. Sunt evidenţiate sferele principale de socializare: componenta cognitivă, afectivă, comunicativă şi axiologică în procesul de socializare. Sunt prezentate exemple de teste de evaluare socializării în grădiniţe. |
||||||||
Cuvinte-cheie Социализация, дошкольник, оценивание, когнитивный компонент, эмоциональная сфера |
||||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-31997</cfResPublId> <cfResPublDate>2014-06-02</cfResPublDate> <cfIssue>35</cfIssue> <cfStartPage>84</cfStartPage> <cfISSN>1857-0224</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/31997</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RU' cfTrans='o'>Психологические аспекты диагностики особенностей социализации дошкольника </cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RU' cfTrans='o'>Социализация; дошкольник; оценивание; когнитивный компонент; эмоциональная сфера</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Articolul este dedicat descrierii particularităţilor procesului de socializare a preşcolarului. Sunt analizate componentele şi caracteristicile „includerii” copilului în societate. Sunt evidenţiate sferele principale de socializare: componenta cognitivă, afectivă, comunicativă şi axiologică în procesul de socializare. Sunt prezentate exemple de teste de evaluare socializării în grădiniţe.</cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>The article describes the particularities of preschooler socialization. The stages and features of children including in society are analyzed. The special role of playing activities is noted. The main areas of socialization are cognitive, emotional, communicative and axiological components of the socialization process. Some tests for evaluation of socialization at preschoolers are presented.</cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2014-06-02T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2014-06-02T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-18677</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2014-06-02T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-18677</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-18677-1</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2014-06-02T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Раку</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Жанна</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>