Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1031 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-02-15 01:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:004 (32) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4103) |
SM ISO690:2012 GÂNGA, Sergiu. Unele aspecte ale predării limbajului Pascal în clasa a IX-a. In: Revistă de știinţe socioumane , 2014, nr. 1(26), pp. 35-41. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||
Numărul 1(26) / 2014 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||
|
|||||
CZU: 37.016.046:004 | |||||
Pag. 35-41 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
In this article I present usefulness for understanding the logical schemes Pascal programming language for middle school students in grade 9. Continuity studying linear algorithms and their implementation in education. |
|||||
Cuvinte-cheie program, algorithm, continuity, block diagram, logical |
|||||
|