Clusterul educaţional-ştiinţific, structură eficientă în asigurarea calităţii instruirii prin cercetare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
907 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-08-10 19:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.891:378(478.2) (1)
General methodology. Scientific and technical methods of research. Scientific analysis and synthesis (1146)
Higher education. Universities. Academic study (2576)
SM ISO690:2012
PORT, Angela, REVENCO, Adelina, CLAPCO, Steliana. Clusterul educaţional-ştiinţific, structură eficientă în asigurarea calităţii instruirii prin cercetare . In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2014, nr. 1(32), pp. 38-41. ISSN 1857-0461.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 1(32) / 2014 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Clusterul educaţional-ştiinţific, structură eficientă în asigurarea calităţii instruirii prin cercetare
CZU: 001.891:378(478.2)

Pag. 38-41

Port Angela, Revenco Adelina, Clapco Steliana
 
Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 7 aprilie 2014


Rezumat

In the context of the Universe SCIENCE cluster organization concept and University of Academy of Sciences of Moldova mission, the members of the scientific community are actively involved in the development and adaptation of the academic curriculum to the most recent scientific discoveries, in the teaching and evaluation of students at all levels of study. Quality of education through research is ensured by the interaction of scientists, as knowledge providers and potential employers with students. As a result, the rapid feedback can be obtained and timely interventions to increasing student interest and motivation towards science, effectiveness of theoretical and practical training of future specialists and to development of professional skills can be operated.

În contextul conceptului de organizare a clusterului UnivER SCIENCE şi misiunii UnAŞM, reprezentanţii sferei ştiinţei şi inovării sunt activ implicaţi în elaborarea curriculumului universitar, adaptarea acestuia la cele mai recente descoperiri ştiinţifice, pregătirea şi evaluarea studenţilor la toate ciclurile de studii. Calitatea instruirii prin cercetare este asigurată, în mare parte, prin interacţiunea oamenilor de ştiinţă, concomitent prestatori de cunoştinţe şi potenţiali/actuali angajatori, cu studenţii. Drept rezultat, este obţinut un feedback rapid ce permite intervenţii oportune centrate pe creşterea interesului şi motivaţiei studenţilor faţă de ştiinţă, eficienţa pregătirii teoretico-practice a viitorilor specialişti şi dezvoltarea competenţelor profesionale.

Cuvinte-cheie
educational scientifi c cluster, education through research,

professional skills