Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1002 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 22:05 |
SM ISO690:2012 ŞTEFANIUC, Olga. Necesitatea stabilirii strategiilor pe domenii de activitate în cadrul băncii comerciale
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2013, nr. 7(67), pp. 99-106. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | |||||
Numărul 7(67) / 2013 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | |||||
|
|||||
Pag. 99-106 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Strategia globală constituie fundamentul strategiilor parţiale referitoare la domeniile specifice ale activităţii bancare.
Domeniul prioritar al activităţii bancare este domeniul financiar, care determină obiectivele şi scopurile principale ale băncii comerciale şi modul de tratare în realizarea lor practică. Altă strategie prioritară a băncii este strategia de marketing, care reprezintă un component important al managementului strategic ce determină obiectivele-cheie ale dezvoltării comerciale, ale activităţii bancare şi modul de realizare a acestora. |
|||||
Cuvinte-cheie strategie, management strategic, bancă comercială, strategie financiară, resurse financiare, lichiditate, strategie de marketing, politică financiară |
|||||
|