Concepţia managementului calităţii în învăţământul general
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
969 83
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 16:29
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Concepţia managementului calităţii în învăţământul general. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 3-10. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Concepţia managementului calităţii în învăţământul general

Pag. 3-10

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 martie 2014


Rezumat

În articol este fundamentată concepţia managementului calităţii în învăţământul general. Accentul este pus pe stabi-lirea principiilor managementului calităţii, pe funcţiile şi activităţile de asigurare şi promovare a calităţii învăţământului la nivel local. Un loc aparte în concepţie se atribuie indicatorilor şi descriptorilor de calitate privind activitatea cadrului didactic, activitatea instituţiei de învăţământ, funcţionalitatea învăţământului la nivel raional.

This article reveals the substantiation of general conception of quality management in education. It focuses on setting the quality management principles, functions and activities of promoting quality assurance in education locally. An important role in this conception have the quality indicators and descriptors that refer to the activity of the teacher, the activity of the educational institution, the functionality of education at the district level.

Cuvinte-cheie
calitate,

asigurare a calităţii, sistem al calităţii, indicatori de calitate.