Valorificarea potenţialului tehnologiei informaţiei şi comunicaţiei (tic) direct în procesul educaţional la treapta primară de învăţământ
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1316 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 11:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:004 (4)
Kinds of school providing general education (2011)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4159)
SM ISO690:2012
GALBEN-PANCIUC, Zinaida, GALBEN, Svetlana. Valorificarea potenţialului tehnologiei informaţiei şi comunicaţiei (tic) direct în procesul educaţional la treapta primară de învăţământ. In: Revistă de știinţe socioumane , 2013, nr. 3(25), pp. 47-52. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(25) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Valorificarea potenţialului tehnologiei informaţiei şi comunicaţiei (tic) direct în procesul educaţional la treapta primară de învăţământ
CZU: 373.3.02:004

Pag. 47-52

Galben-Panciuc Zinaida1, Galben Svetlana2
 
1 Liceul Teoretic „Gheorghe Asachi“, Chişinău,
2 Necunoscută, Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 martie 2014


Rezumat

The educational policy in our country concerning the use of informational technologies in the education system is currently a priority. It is directed to the pupil and capable of preparing teachers to apply ICT effectively direct in the educational process. The new paradigm of national education which is based on the findings of scientists, and our experience in using new technologies made us conclude that they allow substantial increase of learning efficiency.

Cuvinte-cheie
digital competence, Information and Communication Technology (ICT), virtual classroom, computerized didactic process, computer assisted instruction