Demersul inter- şi transdisciplinar al programei experimentale de formare a CEE la viitorii învăţători
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1144 18
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-12 21:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.016:502.37 (2)
Higher education. Universities. Academic study (2576)
The environment and its protection (672)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Demersul inter- şi transdisciplinar al programei experimentale de formare a CEE la viitorii învăţători. In: Revistă de știinţe socioumane , 2013, nr. 3(25), pp. 27-40. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(25) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Demersul inter- şi transdisciplinar al programei experimentale de formare a CEE la viitorii învăţători
CZU: 378.016:502.37

Pag. 27-40

Saranciuc-Gordea Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 martie 2014


Rezumat

In this article are presented an actual problem which is characteristic for primary teachers – the competences formation on environmental education for primary school. There are identified the scientific, social-economical arguments, which demonstrate the correlation of this problem with the modern educational tendencies in national and global fields.

Cuvinte-cheie
competence environmental education, transdisciplinarity, intra-disciplinary, interdisciplinarity, the multidisciplinary.