Развитие двигательных качеств девочек - подростков с нарушением интеллекта в системе адаптивной физической культуры
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
754 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-14 11:42
SM ISO690:2012
СТРУЛЕВА, С.. Развитие двигательных качеств девочек - подростков с нарушением интеллекта в системе адаптивной физической культуры. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2014, nr. 34, pp. 63-67. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 34 / 2014 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Развитие двигательных качеств девочек - подростков с нарушением интеллекта в системе адаптивной физической культуры

Pag. 63-67

Струлева С.
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2014


Rezumat

In the past and recent years the whole process of development and improvement of motive preparation is considering as the process of continuous and steady development of all physical qualities. We are influencing on all others by influence in the course of education on one of them. The degree of their development is significantly influencing on mastering of physical exercises, being the base defining level of sporting achievements and special sporting preparation. The system analysis will allow to reveal the most significant and important of developing of the girls with violation of intelligence and to fix the ways of their correction by means of adaptive physical training.

În ultimii ani, întregul proces de dezvoltare și îmbunătățire a pregătirii motorice este considerat un proces de dezvoltare continuă și constantă a tuturor calităților fizice. Acționând în cadrul educației asupra uneia dintre ele afectăm toate celelalte. Gradul de dezvoltare a acestora afectează în mod semnificativ stăpânirea tehnicii exerciiților fizice, fiind fundamentul, ce determină nivelul realizărilor sportive, pregatirea fizică specială. Analiza de sistem va permite dezvăluirea celor mai importante dizfuncționalități pentru dezvoltarea în continuare a fetelor cu dizabilități intelectuale și identificarea modalităților de corectare a acestora prin intermediul educației fizice adaptive.

Cuvinte-cheie
dizabilitate intelectuală, socializare, activitate fizică,

educație fizică adaptivă