Etica în afaceri: aspecte metodologice de cercetare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1760 386
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 15:53
SM ISO690:2012
SAMOTEEVA, Raisa, BUCAROS, Muza. Etica în afaceri: aspecte metodologice de cercetare. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2013, nr. 12(2), pp. 104-108. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 12(2) / 2013 / ISSN 1857-1239

Etica în afaceri: aspecte metodologice de cercetare

Pag. 104-108

Samoteeva Raisa1, Bucaros Muza2
 
1 Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova,
2 Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2014


Rezumat

The study presents a welcome approach to ethical issues in the development of business relationships that have takey a particularly large scale in Moldova and the post – Soviet countries. The authors highlight the need for methodological research of numerous ethical dilemmas in business, reason for understanding the need for solving or settlement of this dilemma but also to achieve new success in business.

Cuvinte-cheie
ethics, business ethics, ethical dilemmas, methodology