Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-14 17:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.772(478) (17) |
Commercial law. Company law (1244) |
![]() LEVIŢCHI, Simion. Mărcile şi libera concurenţă. In: Intellectus, 2013, nr. 4, pp. 32-37. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | |||||
Numărul 4 / 2013 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | |||||
|
|||||
CZU: 347.772(478) | |||||
Pag. 32-37 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Asigurarea echilibrului în relaţia mărci – libera concurenţă implică mai multe autorităţi ale statului – Ministerul Justiţiei, Ministerul Economiei, Departamentul Vamal, Consiliul Concurenţei, instanţele de judecată, Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor. Însă rolul determinant îi revine Agenţiei de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI), instituţie care garantează echilibrul necesar, acţionând în conformitate cu art.7 din Legea 38/2008 privind protecţia mărcilor. Doar în condiţiile asigurării unei transparenţe maxime şi a unei colaborări eficiente este posibilă utilizarea cu succes a proprietăţii intelectuale pentru dezvoltarea afacerii, în particular, şi a societăţii, în general. |
|||||
|