Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1502 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 15:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:338.124.4 (1) |
General questions of trade and commerce. Market (816) |
Economic situation. Trade cycle. Development of economic structure. Growth (279) |
SM ISO690:2012 GROSU, Vladimir. Rolul strategiilor de marketing în stabilizarea activităţii organizaţiei în
perioadă de criză economică
. In: Economica, 2013, nr. 4(86), pp. 28-36. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(86) / 2013 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:338.124.4 | ||||||
Pag. 28-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Criza economică din ultimii ani a afectat atât populaţia, cât şi companiile la nivel global, dar şi din Republica Moldova. Globalismul economiei postcriză accentuează din ce în ce mai mult starea de risc şi incertitudine. Reacţiile normale ale organizaţiilor în această situaţie nu se pot desfăşura decât pornind de la explorarea şi înţelegerea turbulenţei şi a haosului
ce se manifestă astăzi tot mai pregnant. În aceste condiţii, strategia de dezvoltare poate contribui la selectarea şi optimizarea oricărui tip de resurse, astfel încât organizaţia să-şi redreseze activitatea, după o perioadă economică dificilă, şi să-şi realizeze obiectivele propuse. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, mix de marketing, criza economică, organizaţie |
||||||
|