Rolul strategiilor de marketing în stabilizarea activităţii organizaţiei în perioadă de criză economică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1502 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-01 15:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:338.124.4 (1)
General questions of trade and commerce. Market (816)
Economic situation. Trade cycle. Development of economic structure. Growth (279)
SM ISO690:2012
GROSU, Vladimir. Rolul strategiilor de marketing în stabilizarea activităţii organizaţiei în perioadă de criză economică . In: Economica, 2013, nr. 4(86), pp. 28-36. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 4(86) / 2013 / ISSN 1810-9136

Rolul strategiilor de marketing în stabilizarea activităţii organizaţiei în perioadă de criză economică
CZU: 339.138:338.124.4

Pag. 28-36

Grosu Vladimir
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2014


Rezumat

Criza economică din ultimii ani a afectat atât populaţia, cât şi companiile la nivel global, dar şi din Republica Moldova. Globalismul economiei postcriză accentuează din ce în ce mai mult starea de risc şi incertitudine. Reacţiile normale ale organizaţiilor în această situaţie nu se pot desfăşura decât pornind de la explorarea şi înţelegerea turbulenţei şi a haosului ce se manifestă astăzi tot mai pregnant. În aceste condiţii, strategia de dezvoltare poate contribui la selectarea şi optimizarea oricărui tip de resurse, astfel încât organizaţia să-şi redreseze activitatea, după o perioadă economică dificilă, şi să-şi realizeze obiectivele propuse.

The economic crisis of recent years has affected both the population and businesses globally, but also the Republic of Moldova. The post-crisis economy globalism emphasizes increasingly the status of risk and uncertainty. Normal reactions of organizations in this situation cannot carry than starting from exploring and understanding turbulence and chaos that manifests itself today pithier. Under these conditions, growth strategy can bring its contribution to the selection and optimization of any type of resources so that the organization can reestablish its activity after a difficult economic period and achieve the projected goals.

Cuvinte-cheie
strategie, mix de marketing, criza economică, organizaţie