Specificul textului de specialitate
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1000 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 21:29
SM ISO690:2012
VOLOSCIUC, Veronica, EŞANU-DUMNAZEV, Daniela, PANCIUC, Liliana, DORONIN, Natalia, TUMURUC, Olga, SCUTELNIC, Raisa. Specificul textului de specialitate. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2013, nr. 2(14), pp. 371-374. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(14) / 2013 / ISSN 1857-1719

Specificul textului de specialitate

Pag. 371-374

Volosciuc Veronica, Eşanu-Dumnazev Daniela, Panciuc Liliana, Doronin Natalia, Tumuruc Olga, Scutelnic Raisa
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 23 ianuarie 2014


Rezumat

Prin prisma textului de specialitate se urmăreşte formarea competenţei de comunicare şi în scris, precum şi obţinerea unor performanţe care ar permite studentului de la medicină să citească literatura de specialitate originală ca obiectiv specific în limba străină studiată. Prezenta lucrare reprezintă o încercare modestă de a veni în sprijinul studentului, în primul rând, pentru a-l învăţa cum să studieze eficient, cum să practice o învăţare rapidă şi creativă. În studierea şi analiza textului de specialitate, studentul va obţine deprinderea de a selecta informaţia principală, să stabilească un plan ce trebuie rezolvat de la ipoteză până la concluzii, să-şi modifice sistemul de gândire şi să-şi dezvolte spiritul creativ.

The aim of speciality text is to form the communication and spelling skills, as well as achieving same performances which would enable the medical student to read the original speciality literature as specific studying objective in a foreign language. This article represents a modest attempt to come as a support for the student mainly for teaching them how to learn efficiently, practicing a rapid and creative learning. By the analyses and studying the text for specific proposes, the student will be able to stress the main information, to establish a plan that has to be solved from the hypothesis till drawing conclusions, to modify the way of thinking and to develop creative spirits.