Aspecte ale antreprenoriatului constructiv în contextul relaţiilor economice de piaţă
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1596 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 07:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.24 (93)
Economic policy. Control of the economy. Management of the economy. Economic planning (432)
SM ISO690:2012
EFROS, Stela. Aspecte ale antreprenoriatului constructiv în contextul relaţiilor economice de piaţă . In: Economie şi Sociologie, 2013, nr. 2, pp. 134-148. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1857-4130

Aspecte ale antreprenoriatului constructiv în contextul relaţiilor economice de piaţă
CZU: 338.24
JEL: D70, F15, F63, L32; L53

Pag. 134-148

Efros Stela
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Antreprenoriatul este recunoscut astăzi ca un factor important în dezvoltarea economică a societăţii şi are o influenţă impunătoare asupra domeniului cu un proces continuu de transformare spre un sistem economic de piaţă, spre formarea unei noi gândiri economice şi noi căi de definire a comportamentului populaţiei. Antreprenoriatul este domeniul de activitate ce poate fi abordat din trei faze importante, prima fiind – activitate economică, a doua – sector economic şi cea de-a treia – proces inovaţional. Din aceste considerente sunt evidenţiate direcţiile principale ale antreprenoriatului, precum iniţiativa pentru obţinerea celor mai bune rezultate, găsirea căilor şi metodelor noi de realizare a acestora, creativitate, capacitatea de a-şi asuma riscurile posibile, responsabilitate maximă în luarea deciziilor şi realizarea acestora.

Entrepreneurship is recognized today as an important factor of economic development of society and has an impressive influence on the field with the ongoing process of transformation to market economic system, the formation of a new economic thinking and new ways of defining behavior population. Entrepreneurship is the scope of what can be approached from three major phases, the first being - economic activity, the second - economic sector and the third - innovative process. From these considerations are highlighted the main directions of entrepreneurship, and initiative to achieve the best results, find ways and new methods of achieving them, creativity, ability to assume the possible risks, the maximum responsibility in making decisions and their implementation.

Cuvinte-cheie
antreprenoriat, relaţii economice, economie de piaţă, dezvoltare, eficienţă