Probleme psihologice ale preşcolarilor cu dizabilităţi atestate de către psihopedagogii speciali
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
974 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 12:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.75+376.015.3 (2)
Psychology (3365)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599)
SM ISO690:2012
FURDUI, Emilia. Probleme psihologice ale preşcolarilor cu dizabilităţi atestate de către psihopedagogii speciali. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 3(39), pp. 59-63. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470

Probleme psihologice ale preşcolarilor cu dizabilităţi atestate de către psihopedagogii speciali
CZU: 159.922.75+376.015.3

Pag. 59-63

Furdui Emilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2013


Rezumat

Acest articol are drept obiectiv examinarea şi constatarea nivelului de dezvoltare a copilului cu dizabilităţi, a potenţialului şi dificultăţilor de învăţare, a particularităţilor personale de dezvoltare psihologică (emoţională, comunicare şi limbaj, capacitate de relaţionare, dezvoltare volitivă, psihomotricitate, etc.)

This article aims to examine and state the level of development of children with disabilities; potential and learning difficulties; personal peculiarities of psychological development (emotional, language communication and, relationship capacity, volitional development, psychomotricity, etc.)

Cuvinte-cheie
copii cu dizabilităţi, mecanisme psihologice de compensare, asistenţă psihologică, incluziune şcolară şi socială