Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
974 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 12:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.75+376.015.3 (2) |
Psychology (3365) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Probleme psihologice ale preşcolarilor cu dizabilităţi atestate de către psihopedagogii speciali. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 3(39), pp. 59-63. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.75+376.015.3 | ||||||
Pag. 59-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol are drept obiectiv examinarea şi constatarea nivelului de dezvoltare a copilului cu dizabilităţi, a potenţialului şi dificultăţilor de învăţare, a particularităţilor personale de dezvoltare psihologică (emoţională, comunicare şi limbaj, capacitate de relaţionare, dezvoltare volitivă, psihomotricitate, etc.) |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu dizabilităţi, mecanisme psihologice de compensare, asistenţă psihologică, incluziune şcolară şi socială |
||||||
|