Studierea competenţelor de formare profesională ale cadrelor didactice şi dezvoltarea bazei informaţionale de formare continuă
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1380 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-19 22:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.136 (76)
Education (14219)
SM ISO690:2012
ŢAP, Elena. Studierea competenţelor de formare profesională ale cadrelor didactice şi dezvoltarea bazei informaţionale de formare continuă. In: Revistă de știinţe socioumane , 2013, nr. 1(23), pp. 160-167. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(23) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Studierea competenţelor de formare profesională ale cadrelor didactice şi dezvoltarea bazei informaţionale de formare continuă
CZU: 371.136

Pag. 160-167

Ţap Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

Continuous training of teachers is a necessity imposed by the transition to a modern economy in a knowledge based society in which every citizen must work according to his training level. Training centers are determined by the demands of society, the requirements of teachers conducting training activities and perform activities under programs – training framework.

Cuvinte-cheie
professional training, continuing education, objectives, curriculum, informational system, study programs