Orientări paradigmatice în evoluţia conceptului de „comunicare pedagogică optimă” prin metode interactive
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1361 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 18:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.064+316.772:37 (1)
Social problems. Human contacts, relationships (115)
Sociology of culture. Cultural context of social life (790)
SM ISO690:2012
JIANU, Eugenia. Orientări paradigmatice în evoluţia conceptului de „comunicare pedagogică optimă” prin metode interactive . In: Revistă de știinţe socioumane , 2013, nr. 1(23), pp. 144-150. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(23) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Orientări paradigmatice în evoluţia conceptului de „comunicare pedagogică optimă” prin metode interactive
CZU: 37.064+316.772:37

Pag. 144-150

Jianu Eugenia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 18 noiembrie 2013


Rezumat

Generally, this article presents the evolution of the pedagogical communication concept and certain paradigmatical guidelines that explain phenomena of communication, particularly it also offers a methodological support to optimize pedagogical communication.

Cuvinte-cheie
the pedagogical communication concept, paradigmatical guidelines, pedagogical communication