Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1361 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 18:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.064+316.772:37 (1) |
Social problems. Human contacts, relationships (115) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (790) |
SM ISO690:2012 JIANU, Eugenia. Orientări paradigmatice în evoluţia conceptului de „comunicare pedagogică optimă” prin metode interactive . In: Revistă de știinţe socioumane , 2013, nr. 1(23), pp. 144-150. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(23) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.064+316.772:37 | ||||||
Pag. 144-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Generally, this article presents the evolution of the pedagogical communication concept and certain paradigmatical guidelines that explain phenomena of communication, particularly it also offers a methodological support to optimize pedagogical communication. |
||||||
Cuvinte-cheie the pedagogical communication concept, paradigmatical guidelines, pedagogical communication |
||||||
|