Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1372 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-14 22:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (708) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3883) |
SM ISO690:2012 SOLCAN, Angela. L’apprentissage des langues étrangères dans un nouveau contexte éducationnel. In: Revistă de știinţe socioumane , 2013, nr. 1(23), pp. 60-73. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(23) / 2013 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 60-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi traversăm o etapă de schimbări profunde, complete şi radicale în toate domeniile activităţii umane. Omul, în calitate de subiect al istoriei, trebuie să fie capabil de a proiecta schimbări şi de a interveni în fluxul acestora. Or, calitatea instruirii şi educaţiei în special în mediul universitar determină viitorul ţării noastre. În acest sens, studenţii universităţilor pedagogice poartă o responsabilitate aparte, întrucât educaţia de azi trebuie să răspundă nevoilor generaţiilor viitoare. Trebuie să ţinem cont de faptul că viteza de acumulare şi de depreciere a cunoştinţelor şi deprinderilor solicită învăţarea de-a lungul întregii vieţi. Or, schimbările majore produse în ultimele decenii în contextul vieţii socioeconomice au impact major asupra acestui segment al populaţiei, implicând schimbarea de paradigmă în educaţia şi formarea lor ca cetăţeni activi, responsabili, capabili să ia decizii independente în raport cu sine. În contextul acestor aşteptări şi deziderate, orientarea instituţiilor de învăţământ spre realizarea educaţiei centrate pe cel care învaţă trebuie abordată drept strategie şi prioritate educaţională. |
||||||
Cuvinte-cheie enseignement supérieur, pédagogie centrée sur l’étudiant/apprenant, autonomie de l’étudiant, système éducatif |
||||||
|