Competenţele cadrului didactic din învăţământul preuniversitar – elemente-cheie ale procesului educaţional
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2047 94
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 14:18
SM ISO690:2012
ROBU, Viorel. Competenţele cadrului didactic din învăţământul preuniversitar – elemente-cheie ale procesului educaţional . In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2012, nr. 1, pp. 11-24. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Competenţele cadrului didactic din învăţământul preuniversitar – elemente-cheie ale procesului educaţional

Pag. 11-24

Robu Viorel
 
Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

The personality of teachers working in the elementary and secondary education contributes significantly to the success of educational process. The present paper aims to highlight the role of the teacher’s personality characteristics in the context of educational process. The main finding is that the moral and behavioral profile of teacher plays a vital role in relation to the formative aspect of public education.

Cuvinte-cheie
competenţe specifice profesiei de cadru didactic, personalitatea cadrului didactic ideal,

personalitate