Aspecte psihopedagogice şi profesionale ale instruirii studenţilor stomatologi ai anului III de studii în cadrul orelor practice de stomatologie terapeutică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1346 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-17 17:42
SM ISO690:2012
NĂSTASE, Corneliu, TEREHOV, Alexei. Aspecte psihopedagogice şi profesionale ale instruirii studenţilor stomatologi ai anului III de studii în cadrul orelor practice de stomatologie terapeutică. In: Medicina stomatologică , 2011, nr. 4(21), pp. 45-50. ISSN 1857-1328.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Medicina stomatologică
Numărul 4(21) / 2011 / ISSN 1857-1328

Aspecte psihopedagogice şi profesionale ale instruirii studenţilor stomatologi ai anului III de studii în cadrul orelor practice de stomatologie terapeutică

Pag. 45-50

Năstase Corneliu, Terehov Alexei
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 4 octombrie 2013


Rezumat

Orele practice de stomatologie terapeutică din anul III de studii, trimestrul V, ocupă un rol important în asimilarea disciplinii respective, deaceea este extrem de importantă cizelarea şi perfecţionarea nivelului metodic al organizării şi desfăşurării acestora. Perfecţionarea şi concretizarea abordării psihopedagogice şi clinice la organizarea orelor practice influenţează pozitiv asupra motivaţiei studenţilor de a asimila cunoştinţe (teoretice şi practice) noi, intensifică procesul pedagogic la catedră. În acest studiu prezentăm date clinice, rezultate din tratarea a 196 de pacienţi în vârstă de 18-60 ani, fără afecţiuni somatice asociate grave. La acest grup de pacienţi au fost decelate depuneri dentare şi s-a efectuat ulterior igiena profesională a cavităţii bucale. A fost demonstrată eficienţa detartrajului, efectuat cu instrumente manuale clasice şi aparate electromecanice moderne.

The training on therapeutic dentistry on the course III, in semester V, is the leading place in assimilation, gives discipline an important improvement in methodical level to their organizations and undertaking. The improvement and specification of psychological, pedagogical and clinical approach is to build practical occupation a positive influence upon motivation students to assimilations of new theoretical and practical knowledge, intensifying the scholastic process on department. This investigation includes clinical data resulted from 196 pacients aged from 18-60, without any severe somatic diseases. In this group of patients dental deposits has been observed. Later a professional hygiene of an oral cavity has been performed. The efficiency of a detartrage with classical instruments and modern electro-mechanical devices has been performed.

Cuvinte-cheie
ore practice, frică, motivaţie,

student,

detartraj.