Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
Descărcări 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2017-04-04 12:07 |
Vizualizări 290 |
Vizitatori unici 15 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF BibTeX DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||
-------------------------------------------------------------------------------------------------------- | |||||
|
|||||
Pag. 39-42 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
-------------------------------------------------------------------------------------------------------- | |||||
Rezumat | |||||
Pe fundalul schimbărilor profunde socio-economice, observăm un interes sporit din partea comunităţii educaţionale faţă de asistenţa psihologică a copiilor cu dizabilităţi din mediul educaţional obişnuit. Articolul în cauză reflectă importanţa dezvoltării serviciului de asistenţă psihologică în instituţiile de învăţământ preuniversitar pentru toţi copiii, inclusiv copiii cu dizabilităţi. |
|||||
Cuvinte-cheie asistenţă psihologică, copii cu dizabilităţi, învăţământ preuniversitar | |||||
|