Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1289 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 01:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (291) |
Psychology (3362) |
SM ISO690:2012 MIHAI, Iulia-Mihaela. Anxietatea socială ca factor inhibator al identităţii vocaţionale
. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2013, nr. 2, pp. 29-38. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 29-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adolescenţii fac eforturi, în special, pentru a afla propriile sale interese, înclinaţii şi aptitudini, fiind capabil să ia decizii mature. Autosabotajul este rezultatul anxietăţii sociala in timpul de invăţare, acumularea de abilităţi şi cunoştinţe, utile pentru
formarea profesională. Ele pot duce la dificultăţi în clarificarea identităţii profesionale. În acest sens, am discutat la nivel teoretic fenomenul de identitate profesională ca o bază de succesului în cariera de formare şi a fenomenului de anxietate socială care creează dificultăţi în conştientizarea şi clarificarea abilităţilor, competenţelor şi cunoştinţelor profesionale necesare pentru a fi ales. |
||||||
Cuvinte-cheie anxietate socială, aptitudini, identitate vocaţională, performanţă socială, fobie social |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Mihai, I.</creatorName> <affiliation>Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi , România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Anxietatea socială ca factor inhibator al identităţii vocaţionale </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2013</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2502</relatedIdentifier> <subjects> <subject>anxietate socială</subject> <subject>aptitudini</subject> <subject>identitate vocaţională</subject> <subject>performanţă socială</subject> <subject>fobie social</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.8</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2013-08-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Adolescenţii fac eforturi, în special, pentru a afla propriile sale interese, înclinaţii şi aptitudini, fiind capabil să ia decizii mature. Autosabotajul este rezultatul anxietăţii sociala in timpul de invăţare, acumularea de abilităţi şi cunoştinţe, utile pentru formarea profesională. Ele pot duce la dificultăţi în clarificarea identităţii profesionale. În acest sens, am discutat la nivel teoretic fenomenul de identitate profesională ca o bază de succesului în cariera de formare şi a fenomenului de anxietate socială care creează dificultăţi în conştientizarea şi clarificarea abilităţilor, competenţelor şi cunoştinţelor profesionale necesare pentru a fi ales.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The teenager makes notably efforts to know his own interests, inclinations and aptitudes, being capable to make mature decisions. Self-sabotage resulted from social anxiety during learning, accumulation of abilities and knowledge, useful for the career training, can lead to difficulties in clarification of vocational identity. In this regard, we discussed at theoretical level the vocational identity phenomenon as a base of successful training career and the social anxiety phenomenon which creates difficulties in awareness and clarification of abilities, professional skills and knowledge needed to be chosen.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>