Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1376 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-11-03 08:53 |
SM ISO690:2012 BOBOC, Marcela. Obiectivele de referinţă ale disciplinei solfegiu pentru elevii claselor a doua şi realizarea lor în probele de evaluare. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2012, nr. 2(15), pp. 88-91. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(15) / 2012 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 88-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Premisele de bază ale reformei în domeniul educaţiei au determinat unele schimbări substanţiale ale conceptului, materialului şi metodelor de predare în programele de învăţământ şi curriculumul disciplinelor din şcolile muzicale. Pentru prima oară în acest articol este prezentat specificul implementării programei elaborate de Ministerul Educaţiei în procesul de studii la nivelul doi. De asemenea, aici se poate găsi un punct de vedere nou (opinie) referitor la evaluarea în formă scrisă a cunoştinţelor teoretice ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie education, school with a musical-choral profile, teaching solfeggio, reference objectives, singing vocal skills |
||||||
|