Obiectivele de referinţă ale disciplinei solfegiu pentru elevii claselor a doua şi realizarea lor în probele de evaluare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1376 5
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-03 08:53
SM ISO690:2012
BOBOC, Marcela. Obiectivele de referinţă ale disciplinei solfegiu pentru elevii claselor a doua şi realizarea lor în probele de evaluare. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2012, nr. 2(15), pp. 88-91. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 2(15) / 2012 / ISSN 1857-2251

Obiectivele de referinţă ale disciplinei solfegiu pentru elevii claselor a doua şi realizarea lor în probele de evaluare

Pag. 88-91

Boboc Marcela
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Premisele de bază ale reformei în domeniul educaţiei au determinat unele schimbări substanţiale ale conceptului, materialului şi metodelor de predare în programele de învăţământ şi curriculumul disciplinelor din şcolile muzicale. Pentru prima oară în acest articol este prezentat specificul implementării programei elaborate de Ministerul Educaţiei în procesul de studii la nivelul doi. De asemenea, aici se poate găsi un punct de vedere nou (opinie) referitor la evaluarea în formă scrisă a cunoştinţelor teoretice ale elevilor.

The basic requirements of the educational reform conditioned some substantial changes of the concept, material and ways of teaching – learning programs, in the curriculum of music school disciplines. In this article are presented, for the first time, the particularities of implementation of the Educational Minister’s program in the process of studying, during the second-level form year. Also, on can find here a new point of view about verifying the theoretical knowledge of pupils in written form.

Cuvinte-cheie
education,

school with a musical-choral profile, teaching solfeggio, reference objectives, singing vocal skills