Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1527 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 14:37 |
SM ISO690:2012 GUŢANU, Luminiţa. Noi perspective in formarea şi educarea studentului in calitate de viitor profesor de muzică şi dirijor de cor. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2012, nr. 2(15), pp. 22-24. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(15) / 2012 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 22-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La baza formării şi educării unui student-dirijor, viitor profesor de muzică contribuie mai mulţi factori, precum
trăsăturile personalităţii dirijorului(temperamental, educaţia, experienta, idealul,caracterul), deprinderea studiului individual(datul ereditar şi experienţa-în cadrul căreia se manifestă şi creativitatea) şi, desigur interacţiunea eu-lui dirijorului cu mediul, adică membrii corului. Educarea şi formarea studentului- dirijor se va face prin prisma atât a factorilor interni, cât şi a celor externi, se va efectua treptat, în spirală. |
||||||
Cuvinte-cheie student-dirijor, profesor de muzică, educaţie, formare, artă |
||||||
|