Noi perspective in formarea şi educarea studentului in calitate de viitor profesor de muzică şi dirijor de cor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1527 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 14:37
SM ISO690:2012
GUŢANU, Luminiţa. Noi perspective in formarea şi educarea studentului in calitate de viitor profesor de muzică şi dirijor de cor. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2012, nr. 2(15), pp. 22-24. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 2(15) / 2012 / ISSN 1857-2251

Noi perspective in formarea şi educarea studentului in calitate de viitor profesor de muzică şi dirijor de cor

Pag. 22-24

Guţanu Luminiţa
 
Universitatea „Spiru Haret”, Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

La baza formării şi educării unui student-dirijor, viitor profesor de muzică contribuie mai mulţi factori, precum trăsăturile personalităţii dirijorului(temperamental, educaţia, experienta, idealul,caracterul), deprinderea studiului individual(datul ereditar şi experienţa-în cadrul căreia se manifestă şi creativitatea) şi, desigur interacţiunea eu-lui dirijorului cu mediul, adică membrii corului. Educarea şi formarea studentului- dirijor se va face prin prisma atât a factorilor interni, cât şi a celor externi, se va efectua treptat, în spirală.

There are several factors that contribute to the formation and education of a student as a conductor and future music teacher, such as: the traits of the conductor’s personality (their temperament, education, experience, ideals, character), their habit of individual practice (the hereditary inheritance and experience – which also encompasses creativity) and, of course, the interaction of the conductor’s inner self with the environment, namely with the members of the choir. The education and formation of the student – conductor will depend on both factors, internal and external and it will be accomplished gradually, in a spiral manner.

Cuvinte-cheie
student-dirijor, profesor de muzică,

educaţie, formare, artă