Continuitatea în formarea competenţelor lingvistice la copiii de vârstă preşcolară mare şi şcolară mică (2)
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1174 83
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 14:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.016.46:811.135.1 (2)
Kinds of school providing general education (2011)
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1456)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, MÎSLIŢCHI, Valentina. Continuitatea în formarea competenţelor lingvistice la copiii de vârstă preşcolară mare şi şcolară mică (2). In: Intellectus, 2013, nr. 2, pp. 74-79. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Continuitatea în formarea competenţelor lingvistice la copiii de vârstă preşcolară mare şi şcolară mică (2)
CZU: 373.2.016.46:811.135.1

Pag. 74-79

Botnari Valentina, Mîsliţchi Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 august 2013


Rezumat

Principiul respectării evoluţiei fireşti a fiecărei competenţe lingvistice în vârsta preşcolară mare şi şcolară mică solicită respectarea etapelor specifice de însuşire a competenţelor anterior nominalizate. De exemplu, în cazul competenţei de utilizare a formelor gramaticale ale substantivului am urmărit monitorizarea parcurgerii de către fiecare copil a următoarelor etape: imitarea, generalizarea şi diferenţierea formelor gramaticale, atestate în ontogeneză. Totodată, am pus accent pe respectarea fazelor generale de formare a competenţelor.