Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1174 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 14:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.016.46:811.135.1 (2) |
Kinds of school providing general education (2011) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1456) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, MÎSLIŢCHI, Valentina. Continuitatea în formarea competenţelor
lingvistice la copiii de vârstă preşcolară
mare şi şcolară mică (2). In: Intellectus, 2013, nr. 2, pp. 74-79. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 2 / 2013 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.016.46:811.135.1 | ||||||
Pag. 74-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Principiul respectării evoluţiei fireşti a fiecărei competenţe
lingvistice în vârsta preşcolară mare şi şcolară
mică solicită respectarea etapelor specifice de însuşire
a competenţelor anterior nominalizate. De exemplu, în
cazul competenţei de utilizare a formelor gramaticale ale
substantivului am urmărit monitorizarea parcurgerii de
către fiecare copil a următoarelor etape: imitarea, generalizarea şi diferenţierea formelor gramaticale, atestate
în ontogeneză. Totodată, am pus accent pe respectarea
fazelor generale de formare a competenţelor. |
||||||
|