Analiza criteriilor eficiente de segmentare a consumatorilor serviciilor de alimentaţie publică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1031 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 21:19
SM ISO690:2012
TĂZLĂVAN, Doina. Analiza criteriilor eficiente de segmentare a consumatorilor serviciilor de alimentaţie publică . In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2013, nr. 11(2), pp. 96-99. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1239

Analiza criteriilor eficiente de segmentare a consumatorilor serviciilor de alimentaţie publică

Pag. 96-99

Tăzlăvan Doina
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2013


Rezumat

Catering businesses must understand the characteristics of segmentation that are significant factors of differentiation. In terms of marketing, as a basis for segmentation and modeling may be studying consumer behavior and preferences, as demand for products and services catering largely depends on consumer psychology and behavior. Specific behavioral segmentation criteria will develop appropriate marketing strategies specific consumer preferences of different types and categories of catering businesses, which differ depending on destination, commodity, variety.

Cuvinte-cheie
segmentation, catering, consumer, services