Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
983 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-21 14:04 |
SM ISO690:2012 LACHE, Cătălina. Fidelizarea consumatorilor, element central al politicilor de marketing
. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2012, nr. 10, pp. 115-121. ISSN 1857-1239. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova | |||||
Numărul 10 / 2012 / ISSN 1857-1239 | |||||
|
|||||
Pag. 115-121 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Analiza comportamentului consumatorului şi al cumpărătorului nu poate fi realizată în mod corect şi complet fără monitorizarea corelaţiilor absolut necesare între mecanismele care conduc la luarea deciziei, atât în funcţie de natura formei de schimb, de caracteristicile ofertei, cât şi de experienţele anteriore, de satisfacţia/insatisfacţia legată de consumul unor produse, servicii, de calitatea acestora, de onorarea obligaţiilor contractuale post vânzare, service, încrederea şi faima de care beneficiază producătorii, mărcile etc. Comportamentele de cumpărare şi de consum sunt interconectate şi se condiţionează reciproc. Consumul este procesul prin care utilizatorii finali pot aprecia calitatea produselor/serviciilor achiziţionate şi care va genera în final satisfacţia/insatisfacţia consumatorilor. |
|||||
|