Fidelizarea consumatorilor, element central al politicilor de marketing
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
983 47
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-21 14:04
SM ISO690:2012
LACHE, Cătălina. Fidelizarea consumatorilor, element central al politicilor de marketing . In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2012, nr. 10, pp. 115-121. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 10 / 2012 / ISSN 1857-1239

Fidelizarea consumatorilor, element central al politicilor de marketing

Pag. 115-121

Lache Cătălina
 
Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

Analiza comportamentului consumatorului şi al cumpărătorului nu poate fi realizată în mod corect şi complet fără monitorizarea corelaţiilor absolut necesare între mecanismele care conduc la luarea deciziei, atât în funcţie de natura formei de schimb, de caracteristicile ofertei, cât şi de experienţele anteriore, de satisfacţia/insatisfacţia legată de consumul unor produse, servicii, de calitatea acestora, de onorarea obligaţiilor contractuale post vânzare, service, încrederea şi faima de care beneficiază producătorii, mărcile etc. Comportamentele de cumpărare şi de consum sunt interconectate şi se condiţionează reciproc. Consumul este procesul prin care utilizatorii finali pot aprecia calitatea produselor/serviciilor achiziţionate şi care va genera în final satisfacţia/insatisfacţia consumatorilor.