Strategii de dezvoltare a comerţului interior în Republica Moldova
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
958 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 11:57
SM ISO690:2012
SITNICENCO, Viorica. Strategii de dezvoltare a comerţului interior în Republica Moldova. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2011, nr. 9(1), pp. 329-333. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 9(1) / 2011 / ISSN 1857-1239

Strategii de dezvoltare a comerţului interior în Republica Moldova

Pag. 329-333

Sitnicenco Viorica
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

This article analyzed the situation in which the analysis was based on key indicators of the enterprises of wholesale and retail trade determined the formulation of strategies to develop domestic trade in the RM.