Estimarea dimensiunilor pieţii ca premisă de eficientizare a activităţii comerciale
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
897 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-25 16:52
SM ISO690:2012
PITUŞCAN, Feodosie, MUŞTUC, Svetlana. Estimarea dimensiunilor pieţii ca premisă de eficientizare a activităţii comerciale . In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2011, nr. 9(1), pp. 292-296. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 9(1) / 2011 / ISSN 1857-1239

Estimarea dimensiunilor pieţii ca premisă de eficientizare a activităţii comerciale

Pag. 292-296

Pituşcan Feodosie, Muştuc Svetlana
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2013


Rezumat

Estimate of some indicators characterizing the level of consumer cooperation enterprises’ involvement in satisfying the rural people demand, needs the investigation of some aspects and sides of rural market such as: placement, the study of commercial activities, quantitative dimensions of market, the study of competitive environment. In the study is calculated the attraction power of demand and commercial gravity, is analyzed the volume of sales within cooperative Coopcomerţ Glodeni.