Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
904 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 00:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
791.43:654.1 (1) |
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1699) |
Telecommunication and telecontrol (organization, services) (126) |
SM ISO690:2012 BOHANŢOV, Alexandru. Filmul de televiziune, între artă şi marketing audiovizual. In: Arta , 2012, nr. 2(AAV), pp. 94-100. ISSN 2345-1181. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Arta | ||||||
Numărul 2(AAV) / 2012 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136 | ||||||
|
||||||
CZU: 791.43:654.1 | ||||||
Pag. 94-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul de faţă pune în lumină modalităţile de constituire şi evoluţie a filmului televizat în trei spaţii mediatice diferite: nord-american, occidental şi ex-sovietic. Din perspectivă istorică, sunt operate o serie întreagă de delimitări între filmul de televiziune aflat sub regimul concurenţei comerciale (SUA) şi cazul când statul este (a fost?) unicul „manager” al sistemului televizual (URSS). Se încearcă a formula câteva răspunsuri la întrebarea: „De ce filmul serial a devenit, cu timpul, un adevărat fenomen mediatic?”. Reieşind din axele tematice prezentate şi argumentele invocate, autorul crede că filmul de televiziune a balansat mereu între două limite: un produs de artă ca atare şi interesul pur comercial, în care strategiile de marketing sunt absolut necesare. |
||||||
Cuvinte-cheie film televizat, film cinematografic, serial TV, grilă de program, fenomen de serializare |
||||||
|