Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
909 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 14:09 |
SM ISO690:2012 ŢOCU, Rodica. Evaluarea eficienţei programului psihologic formativ de dezvoltare a identităţii psihosexuale. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2012, nr. 29, pp. 64-74. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 29 / 2012 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
Pag. 64-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article present the results of the implementation of a training program about children‘s gender-stereotyped knowledge on gender-linked behavior and about children‘s level of comprehension on gender linked-concept. The experimental groups showed a significant improvement of gender-linked concept acquisition and demonstrate a higher flexibility of gender stereotypes. |
||||||
Cuvinte-cheie stereotip de gen-rol, program formativ. Introducere, identitate de gen |
||||||
|