Evaluarea eficienţei programului psihologic formativ de dezvoltare a identităţii psihosexuale
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
909 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 14:09
SM ISO690:2012
ŢOCU, Rodica. Evaluarea eficienţei programului psihologic formativ de dezvoltare a identităţii psihosexuale. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2012, nr. 29, pp. 64-74. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 29 / 2012 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Evaluarea eficienţei programului psihologic formativ de dezvoltare a identităţii psihosexuale

Pag. 64-74

Ţocu Rodica
 
Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

This article present the results of the implementation of a training program about children‘s gender-stereotyped knowledge on gender-linked behavior and about children‘s level of comprehension on gender linked-concept. The experimental groups showed a significant improvement of gender-linked concept acquisition and demonstrate a higher flexibility of gender stereotypes.

În acest articol sunt prezentate rezultatele implementării programului formativ de intervenții psihologice de dezvoltare a identității psihosexuale la copii de vârstă preșcolară. Copiii din eșantioanele experimentale au obținut rezultate superioare în comparație cu copiii din eșantioanele de control în experimentele de control, fapt care a demonstrat eficacitatea programului formativ.

Cuvinte-cheie
stereotip de gen-rol, program formativ. Introducere,

identitate de gen