Managementul implementării Curriculumului de formare continuă a cadrelor didactice de Chimie, Biologie şi Fizică axat pe formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
750 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-02 11:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:[54+57+53]:37.09 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3925)
Chemistry. Crystallography. Mineralogy (2025)
Biological sciences in general (3590)
Physics (1735)
Organization of instruction (533)
SM ISO690:2012
POGOLŞA, Lilia. Managementul implementării Curriculumului de formare continuă a cadrelor didactice de Chimie, Biologie şi Fizică axat pe formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 3(35), pp. 3-10. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(35) / 2012 / ISSN 1811-5470

Managementul implementării Curriculumului de formare continuă a cadrelor didactice de Chimie, Biologie şi Fizică axat pe formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică
CZU: 37.016.046:[54+57+53]:37.09

Pag. 3-10

Pogolşa Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Acest articol relevă metodologia de implementare a curriculumului de formare continuă a cadrelor didactice de Chimie, Biologie şi Fizică prin perspectiva formării cunoştinţelor ştiinţifice ale profesorului în cadrul cursurilor SALiS realizate de Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei.

The article illustrates the methodology of the implementation of the curriculum for continuous education of Science teachers through the perspective of the teacher’s scientific knowledge development within SALiS courses provided by the Institute of Educational Sciences.