Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1450 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-07 12:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2(478) (8) |
Kinds of school providing general education (2012) |
SM ISO690:2012 CEMORTAN, Stela, RACU, Jana, CUZNEŢOV, Larisa, MOCANU, Liuba, MELINTE, Diana, VOLOŞIN, Elvira, ACCIU, Victoria, DUMINICĂ, Stella, DASCAL, Angela, STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Imperativele restructurării sistemului
educaţiei preşcolare din Republica Moldova. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 1, pp. 58-62. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2(478) | ||||||
Pag. 58-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul educativ include în sine atât instruirea cât şi învăţarea. De calitatea educaţiei depinde eficienţa învăţării doar în cazul când educaţia şi învăţarea sunt considerate două componente ale procesului formării personalităţii. Acest proces formativ trebuie să înceapă în vârsta preşcolară.
În articol este descrisă activitatea cercetătorilor din sectorul Educaţie Preşcolară, realizată în scopul eficientizării procesului educaţional. Proiectul de cercetare a permis descrierea diferitor etape ale investigaţiei, unor factori ce pot influenţa restructurarea sistemului educaţiei preşcolare. |
||||||
|