Managementul calităţii în domeniul resurselor umane
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1255 63
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 13:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005.95/96 (14)
Management aspects of educational institutions (197)
Management (1889)
SM ISO690:2012
ANDRIŢCHI, Viorica. Managementul calităţii în domeniul resurselor umane. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 1, pp. 87-94. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1811-5470

Managementul calităţii în domeniul resurselor umane
CZU: 37.07:005.95/96

Pag. 87-94

Andriţchi Viorica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Una dintre direcţiile prioritare de activitate a instituţiilor de învăţământ care funcţionează într-un sistem competitiv de servicii educaţionale este managementul calităţii. Managementul calităţii în domeniul resurselor umane este o parte componentă a sistemului de management al calităţii din instituţia de învăţământ. În acest sens apare ca oportunitate reconceptualizarea MRU în context postmodernist, axat pe valori, orientat spre crearea tuturor condiţiilor pentru autorealizare, autoîmplinire profesională a cadrelor didactice şi manageriale.

One of the priority directions of activity of a competent and competitive educational institutions that operate in a competitive system of educational services is quality management. Quality management in human resources is an integral part of quality management level and educational institution, ie, a subsystem of the overall level of quality management education institution. In this regard it is necessary to redefine and rethink of HR issues, employee personality Focussing attention seen in its entirety as a unit of bio-psycho-socio-cultural. Require a postmodernist understanding HRM in strategy focused on values, a task not to use more and better man, but, first, to highlight the human value, to see what can and should do for the institution he to self-realization, professional accomplishment.