Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
851 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-13 16:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138+334.7 (1) |
General questions of trade and commerce. Market (816) |
Forms of organization and cooperation in the economy (976) |
SM ISO690:2012 MATEI-GHERMAN, Corina. Marketingul şi firma în societatea viitoare. In: Economie şi Sociologie, 2012, nr. 2, pp. 123-129. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 2 / 2012 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138+334.7 | ||||||
Pag. 123-129 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
De mii de ani, structura economică s-a bazat pe o
companie privată, deţinută de o persoană care şi-o
administrează. După numai 40 de ani, a apărut un nou tip de
structură de companii, cu mii de angajaţi, aşa cum au fost
cele care se ocupau cu construcţia şi funcţionarea societăţii
de căi ferate Deutsche Bank din SUA sau în Germania. Ele
au fost adaptate caracteristicilor şi legislaţiei naţionale, fiind
conduse în mod diferit. Lucrurile s-au schimbat după 1970,
atunci când a apărut un nou tip de proprietari în calitate de
investitori instituţionali: fondurile de pensii şi trusturile de
investiţii. Odată cu economia, se dezvoltă resursele
tehnologice şi elitele, care conduc societăţile la restructurare.
Viitoarea conducere a afacerilor firmei va fi de tip concentrat
şi va unifica activitatea de management şi marketing la nivel
decizional. Dar, subliniem că firma poate satisface
dimensiunea sa socială (stabilitatea socială) şi umană numai
în cazul în care aceasta este prosperă. În asemenea context,
firmele trebuie să se orienteze spre schimbare pentru a
rezista pe viitoarea piaţă concurenţială globalizată. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, afaceri, societatea viitorului |
||||||
|