Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2135 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-13 16:10 |
SM ISO690:2012 PRICOPE, Mihaela. The Experience of Teaching for Diversity in an Academic French Environment – The University of Strasbourg. In: La Francopolyphonie, 2012, nr. 1(7), pp. 289-294. ISSN 1857-1883. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
La Francopolyphonie | ||||||
Numărul 1(7) / 2012 / ISSN 1857-1883 | ||||||
|
||||||
Pag. 289-294 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol se structurează pe baza experienţei personale a autoarei în cadrul uni stagiu doctoral la Universitatea din Strasbourg. Franţa este una dintre ţările care s-a preocupat de domeniul interculturalului, ea însăşi având o experienţă bogată a emigrării. Dorim să menţionăm un aspect foarte important şi anume că în Universitatea din
Strasbourg nu există clase uniculturale şi că în general în nici o instituţie de învăţământ din Franţa nu existî, deoarece Franţa este o ţară multiculturală. Interesul nostru se concentreazî asupra oportunităţilor de formare pe care Universitatea din Strasbourg le oferă studenţilor străini pentru a le facilita drumul către o bună adaptare
culturală, atât în mediul academic cât ăi în societatea franceză. În acest sens s-au înfiinţat Centre de Resurse Lingvistice care propun o strategie de învăţare combinată (blended learning) şi de autonomie în învăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie interculturel, diversité, étudiants étrangers, formation., communication |
||||||
|