Aspecte ale integrării educaţionale şi sociale la elevii cu deficienţă de auz
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1475 156
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 06:40
SM ISO690:2012
TIMUŞ, Angela. Aspecte ale integrării educaţionale şi sociale la elevii cu deficienţă de auz. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2012, nr. 28, pp. 67-76. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 28 / 2012 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Aspecte ale integrării educaţionale şi sociale la elevii cu deficienţă de auz

Pag. 67-76

Timuş Angela
 
Institutul de Economie, Finanţe şi Statistică al AŞM
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

There is worked out a complex program for organizing and accelerating the process of integration of this category of children. There are proposed various models of increasing the efficiency of the integration process. The most perspective there turned out to be such conditions as the retraining and specialization of the teachers in the field of school and social integration, the development of educational system in centers of family type.

Studiul de faţă vizează realităţi educaţionale şi schimbări aşteptate în viaţa şcolii care face trecerea de la modelul unic al şcolii speciale la modelul bazat pe alternativa integrării şi incluziunii. De asemenea îşi propune să promoveze mediul şcolar care integrează elevii hipoacuzici, elevi ce au prevăzut suportul educaţional specific în proiectele de intervenţie educaţională personalizate.

Cuvinte-cheie
integrare, incluziune, cerinţe educaţionale speciale, deficienţă mintală, dizabilitate,

elev cu deficienţă de auz, deficienţă auditivă