Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1119 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 19:49 |
SM ISO690:2012 STRAH, Lidia. Continuitatea curriculară în formarea competenţelor de comunicare cu orientare profesională a studiului alolingv. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 3(22), pp. 40-46. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(22) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 40-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The relation future specialist alolingv to depend of course what people was train this society. The attitude professional of student’s alolingv be able to facilitate moulding the ability of communication professional. The existing problem in the our society can solve only curriculum continuity in the aspect teaching-learning-estimate of Romanian language for students alolingv in the university establishment. |
||||||
Cuvinte-cheie continuity curriculum, ability of communication professional, consciously challenge of Romanian language |
||||||
|