Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1361 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 18:02 |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Pregătirea iniţială a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar din Rusia în vederea formării competenţei de educaţie ecologică (CEE). In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 2(21), pp. 40-48. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(21) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 40-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects some scientific opinions concerning competence formation in ecological education (CEE) of teachers from primary schools and nursery schools of Russia. It also develops the scientific acceptations regarding structural models of forming this competence. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe profesionale de educație ecologică, abordare pe bază de competențe, model de formare a CEE. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Saranciuc-Gordea, L.V.</dc:creator> <dc:date>2012-04-03</dc:date> <dc:description xml:lang='en'>This article reflects some scientific opinions concerning competence formation in ecological education (CEE) of teachers from primary schools and nursery schools of Russia. It also develops the scientific acceptations regarding structural models of forming this competence.</dc:description> <dc:description xml:lang='ro'>În acest articol se relevă unele opinii ştiinţifice în raport cu formarea competenței profesionale de educație ecologică pentru cadrele didactice din învățământul primar şi preşcolar în Rusia. Prezentăm aserțiuni de ordin științific versus această problemă, care se bazează pe accepţiunile ştiinţifice referitoare la modelele structurale de formare a competenței profesional-didactice de educaţie ecologică(CEE) cu accentul pus pe tendințele moderne de profesionalizare pe bază de competențe.</dc:description> <dc:source>Revistă de știinţe socioumane 21 (2) 40-48</dc:source> <dc:subject>competențe profesionale de educație ecologică</dc:subject> <dc:subject>abordare pe bază de competențe</dc:subject> <dc:subject>model de formare a CEE.</dc:subject> <dc:title>Pregătirea iniţială a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar din Rusia în vederea formării competenţei de educaţie ecologică (CEE)</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>